شناسهٔ خبر: 25875 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی؛

با وجود کمبود اعتبارات، تمام پروژه‌های عمرانی شهرستان مرودشت فعال است

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی فارس به همراه محمدمهدی برومندی نماینده مردم شهرستان مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان مرودشت و جمعی از مسئولین و کارشناسان راه و شهرسازی فارس، از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان مرودشت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، در جلسه‌ای که به منظور بررسی وضعیت راه‌های شهرستان مرودشت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، برومندی ضمن تقدیر از فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی فارس در شهرستان مرودشت گفت:

در طول ۲ سال گذشته با کمبود شدید اعتبارات در کشور روبرو بودیم که مسئله تحریم‌ها و تشدید آنها مهم‌ترین عامل این کمبودها بود ولی وزارت راه و شهرسازی با وجود تمام کمبودها بسیار فعال و تاثیرگذار به وظایف خود عمل نموده و اجازه توقف و کندی در روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی را نداد و از این بابت از وزیر راه و شهرسازی و به طبع آن نماینده ایشان در استان، مدیرکل راه و شهرسازی تقدیر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: خواست امروز مردم شهرستان تسریع در روند اجرایی ساخت بزرگراه مرودشت – درودزن، اصلاح و روکش چند راه روستایی و نیز احداث تقاطع غیرهمسطح حاجی آباد و اصلاح تقاطع فتح آباد است که از مدیرکل راه و شهرسازی تقاضامندم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس نیز در این جلسه با اشاره به روند اجرای بزرگراه مرودشت – درودزن گفت: بزرگراه مرودشت – درودزن به طول ۴۵ کیلومتر است که ۱۷ کیلومتر آن زیربار ترافیک رفته و ۱۳ کیلومتر آن نیز به سرعت در دست ساخت است.

مقبلی افزود: تنها مشکلی که در مسیر اجرای این پروژه مهم و ارزشمند وجود دارد عبور تأسیسات گازی مربوط به پتروشیمی مرودشت از کنار جاده فعلی است که همین امر باعث شده عملیات اجرایی در این فاز دست نخورده باقی بماند.

مقبلی بیان کرد: اداره کل راه و شهرسازی پس از انتقال این تاسیسات توسط وزارت نفت به سرعت مراحل اجرایی آن را طی خواهد کرد تا مردم این منطقه نیز از نعمت راه ایمن‌تر برخوردار شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در پایان گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح حاجی آباد و اصلاح تقاطع غیرهمسطح فتح آباد از دیگر برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی در این شهرستان خواهد بود که امیدواریم با تسریع در روند اجرای آنها بزودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها باشیم.

نظر شما